طراحی و ساخت درب و پنجره آلومینیومی با استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین ورق های آلومینیومی به زیباترین شکل انجام می شود.

یکی از پرکاربردترین تجهیزات برای ساختمان های مختلف ، درب و پنجره‌های آلومینیومی می باشد. استفاده از این درب و پنجره ها از گذشته رایج بوده است و هنوز هم تمایل زیادی به استفاده از آنها برای ساختمان های مختلف وجود دارد.

مزایای درب و پنجره‌های آلومینیوم

آلومینیوم ، نوعی فلز نقره ای رنگ است که بسیار نرم و سبک است. ساخت پروفیل آلومینیوم بدین صورت است که نخست ماده اولیه را تحت فشار و حرارت بالا قرار می دهند و سپس آنها را از میان قالب های ویژه ای عبور می دهند تا ماده تغییر شکل پیدا کرده و به فرم دلخواه در بیاید.

طراحی و ساخت درب و پنجره آلومینیومی باید توسط افراد مجرب و ماهر در این زمینه انجام شود. مزایای استفاده از این درب و پنجره ها عبارتند از :

– درب و پنجره‌های آلومینیومی از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و با وجود وزن اندکی که دارند از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند.

– نصب درب و پنجره‌های آلومینیومی بسیار آسان است. در واقع سبکی این درب و پنجره ها موجب نصب آسان آن می شود.

– حفظ و نگهداری از درب و پنجره های آلومینیومی راحت است. تمیز کردن آنها به آسان ترین شکل ممکن انجام می شود.

– امکان طراحی و رنگ آمیزی این درب و پنجره ها به شکل های مختلف وجود دارد تا متناسب نمای سازه شما باشد.

– اگر طراحی و ساخت درب و پنجره آلومینیومی به صورت دو جداره انجام شود ، این درب و پنجره ها از ویژگی عایق صوت و عایق انرژی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: درب اتوماتیک کشویی ساده

چرا درب و پنجره‌های آلومینیوم را از آراز نما خریداری کنید ؟

اگر طراحی و ساخت این درب و پنجره‌ها را به ما بسپارید ، بهترین محصولات را دریافت خواهید کرد. محصولاتی که ما به شما ارائه می دهیم از چندین ویژگی مهم برخوردار هستند :

– مقاومت بسیار بالا در برابر تابش شدید نور خورشید

– ثبات رنگ درب و پنجره ها

– مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت

– ضدزنگ زدگی و پوسیدگی

– سازگاری با آب و هوای مختلف

– مقاومت بالا در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار به داخل

– و …

آرازنما ” ، یکی از حرفه ای ترین تیم هایی است که در زمینه طراحی و ساخت درب و پنجره آلومینیومی فعالیت دارد. کیفیت محصولاتی که این مجموعه به شما ارائه می دهد ، بسیار بالا است. درب و پنجره هایی که آرازنما تولید می کند هرگز با گذشت زمان به دلایل مختلف دچار تغییر حالت نمی شود و همانند روز نخست باکیفیت و زیبا باقی می ماند.

طراحی و ساخت درب و پنجره آلومینیومی

انواع محصولات ما :

ما این توانایی را داشته که انواع درب و پنجره‌های آلومینیومی را برای شما طراحی و تولید کنیم. هرگونه سفارشات خود را به ما ارائه دهید :

– ساخت انواع درب های لولایی نرمال

– ساخت پنجره های فیکس

– طراحی و ساخت پنجره های ترمال بریک

– طراحی و ساخت انواع پنجره های لولایی نرمال

– و …

طراحی و ساخت درب و پنجره آلومینیومی توسط آرازنما با بهترین ورق های آلومینیومی به جدیدترین سبک های درب و پنجره‌سازی ، انجام می شود. آرازنما برای ساخت انواع محصولات ذکر شده از پروفیل ها و یراق آلات باکیفیت استفاده می کند. درب و پنجره هایی که این مجموعه تولید می کند ، به همراه گارانتی به شما ارائه می شود.

این مجموعه برای طراحی و ساخت محصولات خود از استانداردهای جهانی تبعیت کرده و با الهام از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به طراحی و ساخت محصولات اقدام می کند. کلیه محصولات توسط تیمی متخصص و مجرب تولید می شود.

سفارش طراحی و ساخت درب و پنجره آلومینیومی با رنگ دلخواه شما

فلز آلومینیوم ، نقره ای رنگ می باشد اما امکان رنگ آمیزی آن با پوشش های رنگی مختلف وجود دارد. سالهاست که ساخت درب و پنجره‌های آلومینیوم به رنگ های متنوع مرسوم شده است.

سطح پروفیل و ورق های آلومینیومی رنگ شده کاملاً یکدست و بدون برجستگی و ناهمواری است. این رنگ ها در مقابل تابش امواج خورشید از مقاومت بسیار خوبی برخوردار هستند و اصلاً کمرنگ و بی کیفیت نمی شوند.

مراحل طراحی و ساخت درب و پنجره آلومینیومی

نخست ، طراحی درب و پنجره با دقت بالایی صورت می گیرد. کلیه مشخصاتی مانند ابعاد پنجره ، نحوه باز و بسته شدن پنجره ، نوع یراق آلات مورد استفاده ، ساده یا ترمال بریک بودن درب و پنجره ها و … لحاظ می شود. طراحی صورت گرفته روی نرم افزار آورده می شود. با توجه به اصول ، برش پروفیل ها انجام می شود. نوع دستگاه مورد استفاده در کیفیت کار ، بسیار اثرگذار است.

در مرحله بعد ، مولیون ها به دستگاه مولیون زن فرستاده می شوند. توسط این دستگاه ، برش هایی در اول و آخر مولیون ها زده می شود. در مرحله دیگر طراحی و ساخت درب و پنجره آلومینیومی ، باید جاسازی و سوراخ کاری یراق ها و … انجام شود. بعد از شکل گیری سوراخ های اتصال دستگیره و ایجاد کانال های تخلیه آب ، سر و ته پروفیل ها و فریم را آغشته به چسب های مخصوصی کرده و داخل لبه های پروفیل ها به تزریق چسب اقدام می کنند. پس از آن ، لقمه های ال شکل داخل پروفیل تعبیه می شود و برای فیکس کردن آنها از دستگاه های پانچ کمک گرفته می شود.

قیمت درب و پنجره‌های آلومینیومی

با توجه به کیفیت مواد اولیه و قطعات به کار رفته برای طراحی و ساخت درب و پنجره آلومینیومی ، نرخ این محصولات متفاوت خواهد بود. موارد دیگری همانند نوع بازشوی درب و پنجره ها ، چند لنگه بودن آنها و … در تعیین قیمت درب و پنجره ها اثر می گذارند.

” آراز نما ” با استفاده از بهترین قطعات به ساخت درب و پنجره های موردنیاز شما اقدام نموده و آن را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. ما بهترین سازنده انواع درب و پنجره های آلومینیومی هستیم و با ارائه محصولات باکیفیت ، همواره رضایت مشتریان را به دست آورده ایم.

بیشتر بخوانید: پنجره لولایی آلومینیومی ترمال بریک